Izmenjave podatkov na različnih nivojih

Sinhronizacija je proces, ki omogoča prenos podatkov med različnimi bazami brez ročnega vnosa in brez napak. To pomeni, da se podatki, ki se vnašajo v eno bazo podatkov, samodejno posodobijo v drugih bazah podatkov, kar zagotavlja doslednost podatkov in zmanjšuje možnost napak.

 

Poslovni program
Spletna trgovina

Prenos cen, zalog, opisov, slik itd, iz vašega poslovnega programa v vašo spletno trgovino

poslovni program
poslovni program

Prenos računov v poslovni program vašega računovodskega servisa. Ali pa prenos artiklov, zalog in cen v program vašega poslovnega partnerja in obratno.

spletna trgovina
vaš partner

Izvoz vašega prodajnega programa v spletno trgovino vašega partnerja. Ali pa avtomatičen prenos podatkov iz spletne trgovine vašega partnerja v vašo spletno trgovino.

spletna trgovina
spletna tržnica

Prenos artiklov v spletne tržnice, kot so Mimovrste, Bolha, Ceneje, enaa, Shopster, Facebook, Amazon itd...

Zakaj delati ročno, če pa lahko to naredi program!

Sinhronizacija s poslovnim programom

Sinhronizacija med računovodskim programom in spletno trgovino je ključna za učinkovito poslovanje in avtomatizacijo procesov v vašem podjetju. Z integracijo vašega računovodskega programa v vašo spletno trgovino lahko prihranite čas in denar ter se izognete ročnemu delu in napakam.

Sinhronizacija med računovodskim programom in spletno trgovino omogoča samodejno posodabljanje vaših zalog izdelkov, cen in drugih informacij v realnem času. To zagotavlja, da so vaše informacije vedno natančne in posodobljene, kar izboljšuje uporabniško izkušnjo vaših kupcev in zmanjšuje možnost napak.

Dovolj ročnega dela! Nič več napak! Avtomatika brez skrbi Učinovito in zanesljivo
Kateri računovodski program izbrati?
Obstajajo številni računovodski programi, ki se lahko integrirajo s spletno trgovino, in za vsako podjetje je pomembno izbrati pravo rešitev. Kot strokovnjaki na tem področju vam lahko pomagamo pri izbiri in namestitvi ustreznih orodij, da zagotovite popolno sinhronizacijo in učinkovitost.
Zakaj je pomembna sinhronizacija spletnih trgovin?
Pomanjkljivosti, ki se pojavljajo pri spletnih trgovinah so lahko: neustrezen opis izdelkov, pomanjkanje slik in informacij o zalogah. Včasih se lahko zgodi, da na spletni strani ponujate izdelke, ki jih v resnici nimajo na zalogi. Poleg tega, če imate nove izdelke, vendar jih še niste objavili, izgubite priložnost za takojšnjo prodajo. To lahko privede do nezadovoljnih in razočaranih strank, ki lahko širijo slabo ime o vaši trgovini. Zato je ključnega pomena, da so informacije na spletni strani vedno ažurne, da lahko pridobite prepoznavnost in zaupanje vaših strank.

Omogočamo povezavo s poslovnimi programi:

     

    

 
 

        

     

 

Sinhrnonizacija vam prihrani delo 1 delavca mesečno

Obdelava naročil ročno je lahko zamudno in nepotrebno opravilo, ki lahko povzroči številne napake. Če vsako naročilo zahteva 15 minut ročnega dela in imate vsaj 10 naročil na dan, lahko porabite več kot 2 uri na dan, kar je 60 ur na mesec. To pa še ni vse - ob morebitnih napakah boste morali porabiti dodaten čas za njihovo odpravo ter nepotrebno usklajevanje s kupci. Zato je smiselno razmisliti o uvedbi učinkovitejših načinov obdelave naročil, ki bodo prihranili čas in zmanjšali tveganje za napake.

 

Prihrani čas in denar!

Izmenjava podatkov med poslovnimi programi

Uporabljate poslovni program, ki se razlikuje od poslovnega programa vašega računovodstva?

S sinhronizacijo lahko zagotovite, da se vaši računi prenašajo v vaše računovodstvo, katero uporablja drug program. To zmanjša čas, ki ga vaši zaposleni porabijo za ročno vnašanje in prenos podatkov med različnimi programi, kar poveča njihovo učinkovitost in produktivnost.

Prenos računov v računovodski program

Avtomatičen prenos računov v računovodski program pomeni, da se računi samodejno prenašajo iz drugih programov ali spletnih storitev v računovodski program brez potrebe po ročnem vnašanju podatkov.

Sinhronizacija prodajnega programa v parnterjev program

Če ponujate veleprodajo in vaš partner prodaja vaše izdelke, lahko za njega posebej pripravite uvoz artiklov v njegov poslovni program, s čimer bo vedno imel ažurno zalogo, cene in informacije o novostih.

Povezava med vašim CRM in računovodskim programom

Povezava med vašim CRM in računovodskim programom omogoča pregled računov, zapadlih obveznosti, kreiranje in pošiljanje ponudb ter korespondenco s strankami. To izboljša organizacijo podatkov in učinkovitost vašega poslovanja.

Uvoz šifranta iz partnerjevih XML ali CSV datotek

V današnjem času, kjer se podatki zlivajo kot poplava, je ročno upravljanje s podatki spletne trgovine skorajda nemogoče. Za preseganje konkurence predlagamo avtomatizacijo procesa ustvarjanja šifrantov.

Veliko trgovcev ponuja podatke o svojih šifrantih, zalogah in cenah v obliki XML ali CSV datotek. S temi podatki lahko enostavno in hitro osvežite vsebino vaše spletne trgovine brez nepotrebnega ročnega dela. Podatki se samodejno posodabljajo, brez vašega posredovanja, kar vam omogoča nemoten in učinkovit poslovni proces.

Xml uvozi in izvozi

 

Excel uvozi in izvozi

 

API prenosi

  • FS
  • Lego
  • Avtera
  • BitSet
  • Wizard
  • Čuri Muri
  • E-missija
  • GSport
  • PL
  • Singa
  • Bosch
  • DenisToys
  • Delta
  • Flogle
  • Stotinka
  • Gunfire
  • Elshop
  • Steingke

Avtomatičen prenos šifrantov med različnimi trgovci

Objava in prenos izdelkov v spletne tržnice lahko doprinese k prepoznavnosti in vidnosti vaše spletne prodaje. Ker pa so to trgovci ki imajo svoja pravila in zahteve, pa je treba paziti tudi na skladnost s pravili in smernicami teh spletnih tržnic ter zagotoviti, da so vaši izdelki predstavljeni na način, ki izpolnjuje zahteve trga in kupcev.

Če želite avtomatizirati prenos prodajnega programa iz svoje spletne trgovine na druge portale, kot so Mimovrste, Bolha, Shoppster, lahko uporabite modul za integracijo in sinhronizacijo z različnimi tržnicami.

 

Več kupcev Večja vidnost Enostavno urejanje Višja prodaja

Omogočamo povezavo s spletnimi tržnicami:

Prednosti spletnih tržnic

Spletne tržnice so platforme, ki povezujejo prodajalce in kupce na spletu, in imajo številne prednosti:

Prepoznavnost in hitra rast
Spletne tržnica so ene izmed najbolj obiskanih spletnih trgovin in zaradi tega je veliko več možnosti, da kupci vidijo ravno vaš prodajni program. Prodajalci lahko hitro rastejo na spletnih tržnicah, saj imajo dostop do velikega števila kupcev, kar lahko poveča prodajo in dobiček.
Širok izbor izdelkov
Na spletnih tržnicah je na voljo veliko število prodajalcev in izdelkov, kar kupcem omogoča, da izbirajo med širokim izborom izdelkov. Prodajalci pa lahko ponudijo veliko različnih izdelkov in zapolnijo vrzeli na trgu.
Primerjava cen:
Spletne tržnice omogočajo preprosto primerjavo cen med različnimi prodajalci in izdelki, kar kupcem omogoča, da najdejo najboljšo ponudbo. Prodajalci se morajo boriti za konkurenčne cene in kakovost svojih izdelkov, kar povečuje konkurenčnost trga.
Enostavna dostava:
Spletne tržnice omogočajo enostavno dostavo izdelkov kupcem. Prodajalci lahko sodelujejo s prevozniki, ki lahko pakete dostavljajo po vsem svetu, kar kupcem omogoča, da prejmejo izdelke kjerkoli in kadarkoli želijo.
Varstvo kupcev:
Spletne tržnice imajo običajno postopke za varovanje kupcev in zagotavljanje varnosti pri nakupovanju, na primer sistem povratnih informacij in ocenjevanja prodajalcev, ki kupcem omogočajo ocenjevanje izkušenj z nakupom.
Zmanjšanje stroškov
Spletne tržnice prodajalcem omogočajo zmanjšanje stroškov, povezanih s fizično trgovino, kot so najemnine, plače za zaposlene in druge operativne stroške.

 

 

Zakaj se splača objavljati na spletnih tržnicah

 

Povečanje dosega
Z objavo vaših izdelkov v spletnih tržnicah lahko dosežete veliko več kupcev, kot bi jih sicer lahko, saj imajo te tržnice velik obisk. Na ta način lahko pridobite več pozornosti in prodajnih priložnosti.
Boljši SEO
Objavljanje izdelkov v spletnih tržnicah lahko izboljša vašo SEO strategijo, saj lahko spletne tržnice dosežejo višje pozicije v iskalnikih, kot vaša lastna spletna trgovina. Tako se lahko vaši izdelki pojavijo na več mestih in pritegnejo več obiskovalcev.
Zmanjšanje stroškov oglaševanja
Spletna tržnica lahko deluje kot oglaševalska platforma za vaše izdelke, brez dodatnih stroškov oglaševanja. Na ta način lahko zmanjšate stroške in povečate svoj dobiček.
Povečanje zaupanja kupcev
Spletna tržnica ima lahko že uveljavljeno bazo kupcev, ki imajo zaupanje v njihovo varnost in zanesljivost. Tako lahko povečate zaupanje svojih kupcev in s tem tudi povečate verjetnost za uspešno prodajo.

 

Vendar pa je treba upoštevati, da običajno zahtevajo plačilo provizije za prodajo vaših izdelkov, kar lahko zmanjša vaš dobiček. Poleg tega je treba paziti tudi na skladnost s pravili in smernicami spletnih tržnic ter zagotoviti, da so vaši izdelki predstavljeni na način, ki izpolnjuje zahteve trga in kupcev.

Popularne spletne tržnice v Sloveniji

 

 

Te spletne tržnice so zelo priljubljene med slovenskimi kupci in prodajalci ter so odlična priložnost za povečanje prodaje svojih izdelkov.

Prenos izdelkov na Bolha.com
Bolha.com je največja slovenska spletna tržnica, ki ponuja širok izbor novih in rabljenih izdelkov v več kategorijah, kot so avtomobili, nepremičnine, elektronika, oblačila in še veliko več.
Prenos izdelkov na Ceneje.si
Ceneje.si je prva in največja primerjalna spletna tržnica v Sloveniji, ki ponuja izdelke v kategorijah, kot so računalništvo, telefoni, aparati za dom, avtomobilizem in še veliko več.
Prenos izdelkov na Mimovrste.com
Mimovrste.com je eden najbolj priljubljenih slovenskih spletnih trgovcev, ki ponuja širok izbor izdelkov, kot so računalništvo, telefoni, gospodinjski aparati, športna oprema in še veliko več.
Prenos izdelkov na Enaa.com
Enaa.com je specializirana spletna trgovina, ki se osredotoča predvsem na prodajo računalniške opreme, periferne opreme, gaming opreme, foto in video opreme, avdio-video opreme in drugih elektronskih izdelkov.
Prenos izdelkov na Bigbang.si
Bigbang.si je spletna trgovina, ki ponuja širok izbor elektronike, bele tehnike, telefonov, računalništva in drugih izdelkov za dom.
Prenos izdelkov na Merkur
Merkur je spletna trgovina, ki ponuja širok izbor izdelkov, kot so gradbeni materiali, orodja, gospodinjski aparati, kuhinjski pripomočki, bele tehnike, elektronika in še veliko več. Poleg tega ponuja tudi storitve montaže in servisiranja.
Prenos izdelkov na Shoppster
Shoppster je spletna tržnica, ki omogoča prodajo in nakup izdelkov različnih kategorij, kot so oblačila, obutev, pohištvo, kozmetika, igrače in še veliko več. Shoppster ponuja tudi storitev prodaje na drobno drugim prodajalcem.

Naziv vsebine

Izdelava učinkovite spletne trgovine je ključnega pomena za uspeh spletnega poslovanja.
Sinhronizacija prodajnega programa v spletni trgovini s poslovnim programom ima več prednosti
Open-source platforme za izdelavo spletne trgovine, kot sta na primer WooCommerce in Magento, imajo številne prednosti, vključno z brezplačno dostopnostjo, prilagodljivostjo in razširljivostjo. Kljub temu pa imajo tudi n
B2B prodaja, ki se nanaša na prodajo izdelkov ali storitev med podjetji, lahko prinese številne prednosti, zaradi katerih se splača ukvarjati s tovrstno prodajo.
Izdelava popolne spletne trgovine ni lahka naloga, vendar smo tu, da vam pomagamo
Izdelava spletne trgovine je kompleksen proces, ki vključuje več korakov.

Zaupali so nam

Tehnologije

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?