Prenos cen, zalog, opisov, slik itd, iz vašega poslovnega programa v vašo spletno trgovino
Prenos računov v poslovni program vašega računovodskega servisa. Ali pa prenos artiklov, zalog in cen v program vašega poslovnega partnerja in obratno.
Izvoz vašega prodajnega programa v spletno trgovino vašega partnerja. Ali pa avtomatičen prenos podatkov iz spletne trgovine vašega partnerja v vašo spletno trgovino.
Prenos artiklov v spletne tržnice, kot so Mimovrste, Bolha, Ceneje, enaa, Shopster, Facebook, Amazon itd...
Zakaj delati ročno, če pa lahko to naredi program!
Sinhronizacija med računovodskim programom in spletno trgovino omogoča samodejno posodabljanje vaših zalog izdelkov, cen in drugih informacij v realnem času. To zagotavlja, da so vaše informacije vedno natančne in posodobljene, kar izboljšuje uporabniško izkušnjo vaših kupcev in zmanjšuje možnost napak.
Obdelava naročil ročno je lahko zamudno in nepotrebno opravilo, ki lahko povzroči številne napake. Če vsako naročilo zahteva 15 minut ročnega dela in imate vsaj 10 naročil na dan, lahko porabite več kot 2 uri na dan, kar je 60 ur na mesec. To pa še ni vse - ob morebitnih napakah boste morali porabiti dodaten čas za njihovo odpravo ter nepotrebno usklajevanje s kupci. Zato je smiselno razmisliti o uvedbi učinkovitejših načinov obdelave naročil, ki bodo prihranili čas in zmanjšali tveganje za napake.
Prihrani čas in denar!
S sinhronizacijo lahko zagotovite, da se vaši računi prenašajo v vaše računovodstvo, katero uporablja drug program. To zmanjša čas, ki ga vaši zaposleni porabijo za ročno vnašanje in prenos podatkov med različnimi programi, kar poveča njihovo učinkovitost in produktivnost.
Avtomatičen prenos računov v računovodski program pomeni, da se računi samodejno prenašajo iz drugih programov ali spletnih storitev v računovodski program brez potrebe po ročnem vnašanju podatkov.
Če ponujate veleprodajo in vaš partner prodaja vaše izdelke, lahko za njega posebej pripravite uvoz artiklov v njegov poslovni program, s čimer bo vedno imel ažurno zalogo, cene in informacije o novostih.
Povezava med vašim CRM in računovodskim programom omogoča pregled računov, zapadlih obveznosti, kreiranje in pošiljanje ponudb ter korespondenco s strankami. To izboljša organizacijo podatkov in učinkovitost vašega poslovanja.
Če želite avtomatizirati prenos prodajnega programa iz svoje spletne trgovine na druge portale, kot so Mimovrste, Bolha, Shoppster, lahko uporabite modul za integracijo in sinhronizacijo z različnimi tržnicami.
Spletne tržnice so platforme, ki povezujejo prodajalce in kupce na spletu, in imajo številne prednosti:
Vendar pa je treba upoštevati, da običajno zahtevajo plačilo provizije za prodajo vaših izdelkov, kar lahko zmanjša vaš dobiček. Poleg tega je treba paziti tudi na skladnost s pravili in smernicami spletnih tržnic ter zagotoviti, da so vaši izdelki predstavljeni na način, ki izpolnjuje zahteve trga in kupcev.